פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

מניית טסלה מול מניית וויקס

כיום המשקיע הישראלי הממוצע נחשף למגוון רחב של הצעות להשקעה, החל מסטרטאפים קטנים בינונים וגדולים, עד לקרנות השתלמות, אג"חים, מטבעות וירטואליים ואפילו נכסי נדל"ן ברחבי העולם.
כל אלו פתוחים כיום ללא מעט משקיעים ישראלים ואנו יכולים לראות את הנוכחות הישראלית, גם במניות רבות ברחבי העולם כמו פייסבוק, גוגל, טסלה ומניות וויקס או לחלופין פיפלביז. חברות אלו שכבר מזמן אינן נחשבות לחברות קטנות, יכולות להבטיח לא מעט רווחיות עבור משקיעים אך גם לא מעט השקעה בכל הקשור לכדאיות שלהן. לכן לפני שאתם מבצעים את ההשקעה הבאה שלכם במניות, הנה הסקירה הקצרה שלנו בין מניית טסלה אל מול מניות וויקס.

טסלה

היא כבר מזמן לא נחשבת לאיזה גימיק בבעלותו של אילון מאסק, הניסויים הרבים של איש הטכנולוגיה הכמעט בכיר ביותר בעולם הטכנולוגיה כיום הפכה בהחלט להיות אירוע פופולרי שמושך כל אדם ממוצע ברחוב. אך רכב החשמל עליו אמונה החברה של אילון- טסלה, הפך להיות פופולרית לא פחות מאותם ניסויים שעורך הבעלים, יחד עם אג'נדת הטכנולוגיות הירוקות, אשר מקודמות ביתר שאת על ידי מרבית הממשלות כך גם הרכב החשמלי שאמור לא לזהם הופך להיות פופולרי. כל זה קורה לאחר שסקטור מכוניות החשמל חווה תנופה בשנים האחרונות וטסלה עומדת בראשו ונסחרת כיום בכ690 דולר למנייה, זאת למרות הירידה הקלה שחשו המניות ברבעונים הראשונים של השנה, עם זאת השקעה בטסלה היא ללא ספק צעד כדאי. אך חשוב לזכור יש לצפות עוד תנודות שונות מבחינת הקורונה, אשר עלולה לייצר אדוות כלכליות שאולי יפגעו גם בחברה פופולרית כמו טסלה.

וויקס

החברה הישראלית הייתה מוערכת במרץ האחרון בקרוב ל2 מיליארד דולר! הנתון המדהים הזה שייך כולו לחברה אשר מעניקה פלטפורמות למגוון בעלי עסקים או אנשים פרטיים, לפתח אתר משלהם ללא כל ידע בכלים טכניים כמו עיצוב אתרים או קידודים שונים למיניהם. המניה של וויקס נסחרת כיום ב200 דולרים והיא נסחרת בנסדק"א. עם פתיחת המסחר של החברה חוותה עליות די משוגעות, עם צמיחה של 40 אחוזים לכל רבעון ובעיקר בתקופת הקורונה כאשר אנשים השתמשו לא מעט במחשבים. דווקא בתקופה זו רשמה חברת וויקס הישגים יפים בכל הקשור לכמות מנויים חדשים ומנויי פרימיום, אך יחד עם זאת בחודשים האחרונים נראה כי ההאטה של חברות האינטרנט הגיעה גם אל וויקס והיא חווה ירידה של כמעט שישה אחוזים ברבעון האחרון.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!