פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

יתרונות וחסרונות בהשקעה בפיפלביז

מהי בעצם השקעה בפיפלביז?

הכירו את פיפלביז, זוהי פלטפורמה חדשנית שמאפשרת לכם לבצע השקעה בדרך שעוד לא ראיתם. באמצעותה תוכלו להשקיע בחברות סטארטאפ אשר נמצאות בתחילת דרכן, אלו אשר יכולות לצמוח ולהפוך לנסחרות בבורסה.
עד לפני פיפלביז האפשרות היחידה בשביל אנשים פרטיים להשקיע בחברת סטרטאפ היה באמצעות הון עצמי גבוה מאוד. כעת אפשר להשקיע ולתמוך במיזם גם בסכומים קטנים. אומנם מדובר על סיכון גבוה, אך ישנו סיכוי לרווח עתידי גבוה במיוחד.

אפשר לראות את פיפלביז בתור דור העתיד על עולם ההשקעות, במקום להשקיע בחברות הוותיקות והממוסדות אנו בעצם נותנים פתח ותקווה לחברות קטנות, כאלו אשר זקוקות לכספינו כדי להצליח. זוהי למעשה פלטפורמה המשדכת בין חברות הסטרטאפ למשקיעים ללא מתווכים!

איך אפשר להרוויח בפיפלביז?

ישנן שתי דרכים עיקריות להרוויח בפיפלביז: האפשרות הראשונה היא באמצעות מימוש מניות, אפשר למכור את המניות לפני שהחברה ביצעה אקזיט. החיסרון בדרך זו שבניגוד לשוק המניות הרגיל, מספר המשקיעים הוא עדיין מוגבל, לכן לעיתים תיתקלו בקושי במימוש המניות.
האפשרות השנייה היא שהחברה תבצע אקזיט, כלומר חברה גדולה יותר רכשה אותה או את פעילות החברה, במקרה הזה תרוויחו את התשואה המרבית על השקעתכם.

מהם היתרונות בפיפלביז?

היתרון הגדול ביותר הוא שאפשר להשקיע גם סכום נמוך ולקבל תשואה גבוהה במיוחד, אנו מדברים על סכומים של אלפי אחוזים מההשקעה הראשונית.
יתרון נוסף הוא שבמקרים רבים בפיפלביז אנו משקיעים ברעיון או בחברה שאנו מאמינים באידאולוגיה שלה. לכן להשקעה שלנו יש ערך מוסך.
עוד יתרון משמעותי בפיפלביז הוא העובדה שאין עמלות, זהו יתרון ענק בהשוואה להשקעות בדרך המקובלת, כל הכסף שאתם משקיעים מתרגם את עצמו למניות.

מהם החסרונות בפיפלביז?

זהו ממשק מעולה להשקעות, אבל צריך לדעת שרמת הסיכון היא גבוהה במיוחד.
ישנו סיכון גבוה לאובדן כספי או מלא של הכספים. ישנם כמה סיכונים: המרכזי הוא האפשרות שהחברה תפשוט רגל, או שתהיה בעיה במהלך תהליך חלוקת הרווחים. חסרון נוסף הוא העובדה שאין מידע על החברה, היא אינה מחויבת לדיווחים ולביקורות אשר חלים על חברות הנסחרות בבורסה. חסרון נוסף הוא שמדובר בפלטפורמה חדשה, לכן אין לדעת כיצד הדברים התפתחו בעתיד, בניגוד לשוק המניות הרגיל שבו אנו מכירים את המבנה והדרך שבה השוק פועל, פה אנו צריכים להתרגל בעצם לשיטה חדשה. בהחלט רצוי ללמוד ולקרוא על החברות לפני ההשקעה הראשונית.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!