פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

השוואה בין פייבוקס מול ביט

במהלך השנים האחרונות התשלום הדיגטלי הפך להיות הרבה יותר נפוץ מבעבר, אם לפני שני עשורים נכנסה אל חיינו חברת פייפל והצליחה לשנות לא מעט בכל הקשור להעברות כסף אז כיום נוכל לעשות זאת גם בין חברים וללא תיווכים רבים מידי בדרך. ובדיוק כמו האופציות הרבות נחות לרגלינו כיום בכל הליך או רכישה שנרצה לבצע, כך ריבוי האופציות גדל גם בכל הקשור לאפליקציות הדיגטליות השונות כאשר השתיים העיקריות הן לא אחרות מאשר "פייבוקס" ו"ביט". אפליקציות אלו נמצאות בכיס של רובנו כבר תקופה לא קצרה, הן משמשות כ"ארנק דיגטלי" או רק כאופציה להעברה וקבלת כספים כמו קניית פיצה למשל. אך בכדי שגם אתם תוכלו לדעת איזה מהאפליקציות האלו היא הנוחה והמתאימה ביותר עבורכם, הכנו לכם השוואה קצרה בין השתיים.

ביט

האפליקציה שהושקה בשנת 2016 משמשת כבר למעל מחצי מיליון משתמשים ועל פי חלק מהנתונים האפליקציה גם זכתה למעל 4.7 מיליון הורדות. האפליקציה מהווה שירותים חינמיים במהלך השנתיים האחרונות נכנסו תחתיה לא מעט פיצ'רים המאפשרים שימושים שונים אל מול חברות הביטוח כמו "הראל", "מנורה מבטחים" ועד לתשלום לחברות כמו "דומינוס פיצה", "וואלה שופס", "קסטרו" ועוד חברות כאלו ואחרות. בנוסף לכל אלו האפליקציה גם תאפשר לכם לייצר תשלום קבוצתי אותו תוכלו למשוך עד כשבעה ימי עסקים, ואפשרות לשלם בתשלומים מתוכננת להשתלב בין הביצועים השונים עוד בעתיד. יחד עם זאת האפליקציה שבבעלות בנק הפועלים מאפשרת גם לעסקים קטנים לעבוד דרכה ועושה זאת ללא כל זיהוי עד לסכום של 50 אלף שקלים בשנה, כאשר תעברו אותו תאלצו לעבור אימות עסקי.

פייבוקס

הושקה בשנת 2014 ונקנתה בשנת 2018 על ידי בנק דיסקונט, לה יש קרוב ל300 אלף משתמשים רשומים והיא מאפשרת מגוון אפשרויות תשלום ללא כל עלות. בנוסף לכל אלו האפליקציה "מתמחה" בתשלומים קבוצתיים ומאפשרת אגירה של כסף המתקבל בקבוצה, משיכה שלו בבת אחת ובשונה מאפליקציית ביט היא מבצעת משיכה משאר המשלמים באותו הזמן.  יחד עם זאת ובשונה מאפליקצית ביט בפייסבוק לא תמצאו חברות שתוכלו לשם דרכן או לבצע תשלומים, אך כן תוכלו להטעין את הרב קו שלכם.
מדברים על כך שעם כניסת הבנק הדיגיטלי, השלב הבא בהתפתחות הפיננסית טכנולוגית יהיה היכולת לתת או לקבל הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים או לאנשים פרטיים. מה שיוזיל את הכסף ויאפשר זרימה טובה יותר של מזומנים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!