פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הפניקס מול מגדל

חברות הביטוח הגדולות כבר מזמן אינן רק חברות ביטוח, חלק מהן מעניקות מגוון שירותי ביטוח משלימים, השקעות בקרנות פנסיה, אג"חים ועוד. כל אלו הפכו את חברות הביטוח למנוע כלכלי לא קטן במשק הישראלי, המעניקות מקום עבודה לאלפי ישראלים וכלים פיננסים להתפתחות כלכלית. שתיים מאותן חברות אלו "הפניקס" ו"מגדל" אשר מחזיקות בלא מעט ניסיון וכלים פיננסים שונים ומהוות גם כן חלק חשוב מחברות הביטוח הישראליות. עם זאת משבר הקורונה השפיע עם לא מעט מחברות הביטוח השונות בישראל, ולכן נשאלת השאלה אילו מבין 2 החברות מי מהן בטוחה יותר להשקעה? כיצד עברו את משבר הקורונה ומי מהן יכולה להבטיח מענה ראוי בזמן משבר?

מה הן ההכנסות של מגדל לשנת 2020?

למרות משבר הקורונה מגדל חברה לביטוח הצליחה להגדיל את הרווח שלה בצורה משמעותי משנת 2019, כאשר בשנת 2020 רשמה רווח שיא של כ552 מיליון שקלים. אל כל אלו לוו גם כן התייעלות עובדים בסך של 11 אחוזים, ובשווי של מאה מיליון שקלים. עם זאת רשמה החברה רווחים לא קטנים בתחום ההשקעות כשהיא מנצחת על תיק הנוסטרו עם רווח של 772 מיליון שקלים לפני מס

וגובה הכנסות של הפניקס?

הפניקס צלחה את משבר הקורונה עם שורת רווחה מבין שאר חברות הביטוח והוא מוערך ב1.35 מילארד שקלים! יחד עם פסיקת בית משפט אשר "שחררה" לפניקס לא מעט כסף כלוא, החברה רשמה גם כן עלייה במדד התשואה מהשנה הקודמת וכיום הוא עומד על כ18 אחוזים, לעומת שנת 2019 ובו עמד מדד התשואה על כ10.2 אחוזים.

ומה לגבי בטחונות של הפניקס?

בכל הקשור לניהול נכסים ושווי שלהם, נמצאת היום חברת הביטוח "הפניקס" בראש הטבלה והיא מוערכת בשווי נכסים של קרוב ל55 מיליארד שקלים ומעניקה קרקע יציבה עבור המבוטחים שלה.

ומה לגבי מגדל?

מגדל חברה לביטוח מחזיקה רק נכסי נדלן בשווי של 9.9 מיליארד שקלים, יחד עם כל אלו אפשר לחשב את ניהול השקעות מצוין שהניב רווחים של קרוב ל800 מיליון שקלים.

מה הנטייה כרגע של אנשים? עם איזו חברה ללכת?

ההמלצה של מי שמבין בתחום היא לעשות בדק בית עבור הכלים המתאימים עבורכם, בין אם ביטוח מנהלים, השקעה בקרן פנסיה או ביטוח לרכב. לכל אחת מן החברות ישנו מסלול שונה אשר יוכל להתאים לרבים מהאוכלוסייה, יחד עם זאת הפניקס היא אכן החברה המובילה כיום בעמידותה הכלכלית והיכולת הניהולית שלה בשנים האחרונות.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!