פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

אילו סוגי הלוואה מיידית ללא ריבית יש?

שוק ההלוואות החוץ בנקאיות עמד בשנים האחרונות בסביבות מאה מיליון השקלים ולמעלה מכך, דבר שהוביל גם ללא מעט תחרויות בין חברות האשראי השונות והבנקים. הדבר הזה קיבל חיזוק עם חוק דירוג האשראי שנכנס לפועל בשנת 2019 וכ קיבלנו מגוון רחב של אפשרויות להלוואה מיידית ללא ריבית. הלוואות אלו מגוונות ותוכלו לבצע אותן דרך לא מעט גופים פיננסים שונים, חלק מהם תצטרכו את דירוג האשראי שלכם ובחלק לא. אבל מה שכן הוא שלפני שאתם לוקחים הלוואה מיידית וקצרה, כדאי מאוד שתבדקו את האופציות שיש לכם. כך תוכלו גם לקבל הלוואות ללא ריבית וגם לקבל את הלוואה באופן כמעט מיידי.

מי יכול לקבל הלוואה מיידית ללא ריבית?

כיום כמעט כל אחד יכול לקבל סוג של הלוואה זו, היא יכולה להינתן לבעלי משפחות, סטודנטים וגם אזחרים בני הגיל השלישי.

האם הבנק שלי יכול לתת לי הלוואה מיידית?

בנוגע להלוואה מיידית כן, בנוגע ללא ריבית לא בטוח. חשוב שתדעו כי כל הבנקים מאפשרים לרוב הלקוחות שלהם הלוואה מיידית לרוב מוגבל עד ל15 אלף שקלים.

אפשר לקבל הלוואה מיידית לא מהבנק שלי?

לא בכל הבנקים תוכלו לעשות את זאת. ישנם 2 בנקים מרכזיים שמציעים שירות זה והם בנק ירושלים ובנק לאומי. שני אלו לא מחייבים חשבון קודם אצלהם. אפשר גם לבדוק הלוואות חוץ בנקאיות.

אוכל להשתמש בפנסיה או בקרן ביטוח?

כן! אחד מנותני הלוואות כיום בשוק אלו הן חברות הביטוח והפנסיה השונות, אשר נותנות הלוואות מתוך כספי הפנסיה/קופות הגמל. אלו נעשות תחת קירטריונים שונים אשר יעזרו לכם גם לשמור על כספי הפנסיה שלכם וגם לקבל הלוואות בריביות נמוכות מאוד! אפשר גם לבחון הלוואות בכרטיס אשראי.

האם אפשר לדחות את הלוואה?

ישנם הלוואות מסוימות וכמובן תלוי בגודל ההלוואה, אשר מאפשרות תקופת "גרייס". תקופה בה אתם דוחים את החזר ההלוואה, אך חשוב לזכור כי תוכלו לבצע פעולה זו עד 6 פעמים בזמן ההלוואה.

גם בהלוואה מיידית צריך ערבים?

לאו דווקא. ייתכן ותצטרכו וזה יהיה תלוי בדירוג האשראי שלכם גם כן. במידה והבנק או המוסד הפיננסי חושש כי לא תוכלו לעמוד בהחזר ההלוואה, הוא יבקש מכם להעמיד ערבים לה.

יש לי חשבון מוגבל, האם אוכל לקבל הלוואה מיידית?

ייתכן שכן. ישנן לא מעט חברות מימון והלוואות אשר מספקות הלוואות מיידיות גם לאנשים בעלי חשבונות מוגבלים, לרוב הן הלוואות אלו יעשות תחת בטחונות להחזר ההלוואה.

איזה סוגי הלוואות יש?

עם סיום תקופת הקורונה ולפני ראינו לא מעט מוסדות פיננסים אשר מציעים סוגים שונים של הלוואות. לכן חשוב מאוד לדעת איזה סוג של הלוואה תצטרכו, למעבר תקופה של  חל"ת, לפתיחת עסק, לקניית רכב או אחר.

איך לבחור הלוואה נכונה?

חשוב להבין מה הם הצרכים שלכם, עד כמה המימון שנדרש עבורכם ולנסות לקחת הלוואה הכי מינימלית שניתן.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!