פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

אילו גופים מספקים הלוואה מהירה, אונליין?

בשנה האחרונה לא מעט עסקים קטנים, משקי בית וגם עסקים בינוניים מצאו את עצמם במצב כלכלי די חנוק, כל זאת וב"הודיה" אל מגפת הקורונה. אך המשק הישראלי אשר ידע לא מעט אינפלציות, משברים תיירותים(פנימים וחיצונים) הפך עם השנים לעמיד וגמיש יותר. את אותה עמידות וגמישות שהמשק פיתח בשנים האחרונות, אפשר לזקוף לא מעט גם בזכות הלואוות חוץ בנקאיות אשר מגלגלות בשנה סכום הקרוב ל120 מיליארד שקל. ובמידה וגם אתם נפגעתם מתקופת הקורונה או שפשוט התקופה הפכה ללחוצה מבחינת העו"ש תוכלו להעזור כיום בלא מעט גופים אשר יספקו לכם הלוואה מהירה.

חברות ביטוח

לא מעט חברות ביטוח בשנים האחרונות מציעות גם ללקוחות שלהם וגם לאלו שלא, מגוון מסלולים של הלוואות חוץ בנקאיות מהירות ומאושרות במהירות על ידי לא מעט מחברות הביטוח כיום. תוכלו למצוא מגוון חברות כאלו החל ממיטב דש, מגדל ועוד. בנוסף להלוואות מהירות הן גם מציעות שירותים פיננסים שונים כמו לקיחת הלוואה מהירה מקופת הגמל (במידה ויש לכם אחת כזו באותה החברה), הלוואה מיידית על חשבון קרן הפנסיה ועוד פתרונות יצירתיים.

חברות קרדיט

אל שוק ההלוואות החוץ בנקאי נכנסו לא מעט שחקניות חדשות ישנות, אלו כמו max, קרדיט 24 ועוד. חברות אלו מציעות לכם הלוואות בצורה קלה ומהירה (במקרים מסויימים גם הלוואות בכרטיסי אשראי ללא תפיסת מסגרת כלשהי), בחלקן תוכלו פשוט למלא טופס אינטרנטי שבסופו של התהליך הכסף ימצא בחשבונכם עד ל3 ימי עסקים. יחד עם זאת חשוב לזכור כי הלוואות חוץ בנקאיות ובמיוחד הלוואות מחברות הקרדיט השונות, נעשות תחת מגלה של סכומים ולרוב יוגבלו לסכום של עד כ100 אלף  שלקים.

אשראי חוץ בנקאי מהבנק?

אז כן יש דבר כזה ולא רק שהוא קיים אלא לעיתים נמצא גם בתוך סניף הבנק שלנו, ובעזרת משכון או שעבוד של רכב או נכס תוכלו לקבל הלוואות מיידיות. את סוגי הלוואות יתכן וחלקכם מכירים כדוגמת הלוואות בלון לרכישת רכב למשל, אך כאשר מדובר בהלוואות חוץ בנקאיות דרך הבנקים חשוב לזכור כי גם סכומי הריביות יכול להיות די גבוה ביחס להלוואות "רגילות".

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!