פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

שינוי בחיים זה כאן: חכמת הקבלה נפתחה

הרגשה של מרוץ, לחץ, עומס יתר ואכזבה. מכירים. חכמת הקבלה מסבירה שלמרות מה שנראה לנו ביומיום, אנחנו חיים בתוך כוח של אהבה שעוטף אותנו בחום, רוך ונתינה אינסופית. הכוח הזה נקרא בקבלה "הבורא" ומורכב מצמד המילים "בוא" ו"ראה". הוא מזמין אותנו לבוא אליו, לראות ולהרגיש אותו, דרך השינוי הפנימי שבמשך דורות היה חתום ונעול בפני רוב האנשים. בעל הסולם אמר שהחל משנת 1995 (הקמתה של בני ברוך) השיטה העתיקה תפתח להמונים ותאפשר גילוי למי שרוצה לבוא ולהרגיש את החיים הנעלים שעליה סיפרו החכמים הנסתרים.

העולם האמתי הוא דווקא טוב

בניגוד לעולם שלנו שמלא במאבקים, צרות ומפחי נפש שכולנו מכירים ברמות כאלו ואחרות בחיים, חכמת הקבלה מספרת לנו על עולם אחר שכולו טוב. בעולם הנסתר הזה אנו מוחזקים באהבה בידיו של הבורא, כמו תינוק שמוחזק בידיה של אמא. ובניגוד לדתות ולתפיסות אחרות שאומרות שרק לאחר המוות יגיע משהו טוב, הקבלה קובעת: "את עולמך תראה בחייך". כלומר אתה מוזמן לעשות זאת כאן ועכשיו. והשאלה היא כמובן איך.

הקבלה (כפי שנלמדת בארגון קבלה לעם) היא השיטה היישומית שמיועדת לזה. היא מסבירה שכולנו נבראנו בטבע הפוך לבורא. כלומר אם הבורא כולו נתינה ואהבה, אז הטבע שלנו הוא לדאוג לעצמנו. באופן טבעי אנחנו מכונסים פנימה ולא מכוונים החוצה, ובגלל הפער הזה שבינינו לבינו אנו לא מרגישים אותו. כל החכמה היא לשנות את כיוון המחשבה וההרגשה שלנו מפנימה החוצה, כי אז אנחנו נעשים דומים לבורא, מרגישים אותו ואת כל הטוב והשפע שהוא רוצה לתת לנו. מיד נסביר עוד.

הקבלה הופכת את האגו למקפצה

כמו שאומרת הקבלה, השגת עולם הרמוני ואוהב מתרחשת כאשר אנשים מתאספים יחד ומשתדלים לדאוג ולאהוב זה את זה, למרות הפערים הטבעיים המבדילים ביניהם. באופן רגיל כמובן שיש לנו התנגדות לתהליך כזה, הרי מי רוצה להתחיל לאהוב אנשים שהוא לא מכיר. אבל מסתבר שברגע שמבינים את הרווח העצום שמשיגים כשמממשים את השיטה, המאמץ הזה משתלם. ועל כך מעידים תלמידים רבים.

הם לא בעניין של לבנות קיבוץ, קומונה או שכונה שיתופית. מבחינת חיי היומיום שלהם כל אחד ממשיך בעיסוקיו. אך ברמה הגבוהה של העבודה הפנימית ההדדית ביניהם, לומדי הקבלה מספרים על חיים יוצאי דופן שהם מגלים. על הבורא, כוח האהבה, שעליו מספרים המקובלים, ושהם מתחילים לחוות ולגלות ביניהם.

הכול כתוב

מעניין לראות שמה שקורה היום בארץ ובעולם, נכתב כבר בספר הזוהר ובספרי קבלה עתיקים נוספים. מצד אחד משבר כלל עולמי בתחומים רבים, אנטישמיות גואה ומצבים קשים בישראל ובעולם. ומצד שני מיליונים ברחבי העולם שנוהרים אל חכמת הקבלה ומספרים בהתלהבות על חיים של טוב, עוצמה ועל הבנה משמעותית ומעמיקה של החיים. שמענו והסתקרנו.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!