פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

רגע לפני (עוד ..) בחירות..

כשמסתכלים בחדשות במצב העולם, המשברים הגדולים, הקיטוב בין הקבוצות השונות גדל והולך ורואים בחוש שיש הקצנה בכל מובן ..ואצלנו בארץ, הקיטוב מקבל צורות רבות שאין כבר כוח לפרט, די להתבונן במספר המפלגות שרצות לבחירות הקרבות ובאווירת הקרב האופפת את כולם ..

במקביל, ישנה תופעה עולמית שמחריפה ומקבלת תאוצה מאיימת בכל רחבי הגלובוס והיא עליה מטאורית במספר אירועי האנטישמיות. נשאלת השאלה האם יש קשר בין המצב המתדרדר בארץ ובעולם לבין האנטישמיות שמרימה ראש? מי רואה זאת פרט לרב לייטמןלכאורה התופעות לא קשורות.. אבל אם מתעמקים אפשר ואפשר למצוא קשר.. דוגמא למצב בגרמניה לפני 90 שנה  .יוצא, שכאשר הסבל בעולם גדל, האצבע מופנית באופן טבעי, גם אם לא מודע, אל היהודים באשר הם.. כך מאז ומתמיד וכל פעם בתואנה אחרת לפי הנסיבות המתחלפות.. ואנחנו כדרכנו, יכולים להצטדק שלא עשינו שום רע שכולם טועים ואנחנו יותר מבסדר, נתנו ונותנים לעולם כל טוב ..

אבל לא יעזור! כבר הוסכם שלשנאת היהודים יש שורשים קדומים.. כמעט מיסטיים..עכשיו הגיע הזמן לגלות את הסיבה האמיתית לאנטישמיות לפי קבלה לעםישנם אנטישמים ידועים, כמו הנרי פורד לדוגמא, שהבינו את הסיבה האמיתית ואף העלו אותה על הכתב. היהודים הם הגורמים לכל הצרות והסבל בעולם – זו הטענה הישנה והתקיפה. אם היהודים הם סיבת הצרות בעולם, מכך נובע באופן הגיוני שהם אלה שאוחזים באושרו של העולם … אצלם נמצא המפתח לשלום העולם ורווחתו והם אינם מספקים אותו לאנושות.

על המהלך הלוגי של הטיעונים האלה כמעט ואין מי שמוכן להישיר מבט. אנחנו אטומים לכך לחלוטין, עוצמים עיניים  ומוכנים למות "צודקים ומסכנים" ולא לעשות חשבון נפש מחויב. אחים שלי ! לא יעזור לנו, עלינו לברר טוב טוב מדוע שונאים אותנו ומה מסתתר מאחורי שנאה זו, שהיא כל כך עתיקה, כּיְמֵי עולם.. זה שאנחנו עם מיוחד אין צורך להדגיש, הכל יודעים ולא רק בני ברוך..אבל נשאלת השאלה באיזה מפתח אנחנו אוחזים ולא משתפים את העולם  כדי להיטיב לכולם.. קצה חוט לגלות את הסוד הזה נמצא בהכרה שלבריאה יש  בורא ( = הכוח שמקיים, מנהל ומחייה..) ויש לה תכלית.. היא לא נוצרה "במקרה" רק כדי להיעלם בעוד כך וכך  מיליארדי שנה..

המטרה היא שכל האנושות, כל האנשים יגלו את סיבת הקיום ותכליתו, יגיעו להכרה שיש כוח שמנהל את המציאות מתחילתה ועד סופה, במילים אחרות יש מקרין לסרט בתוכו אנחנו חיים, וכל הסרט מוביל כדי להכיר, לגלות ולהצדיק את המקרין ככוח אינסופי שכולו טוב. ההשלכה מהכרה בכוח שמנהל את הכל ואת כולם ואפשר לכנות אותו  הטבע – הכולל לא רק הדומם, צומח וחי, אלא הוא סך כל פרטי המציאות – היא הרגשת תלות ושותפות אמיצה בין כל באי עולם. שותפות עד כדי שייכות ואחדות כמו משפחה אחת. מאותן המשפחות בהן כולם דואגים לכולם, רוצים בטובת כולם מתוקף זה שלכולם אותם הורים.. מקור ושורש אחד.

לכך עלינו להגיע ולא יעזור כלום. אפשר לעצום עיניים או לסתום אוזניים כדי לא לשמוע את המסר הזה, אבל הכוח שמקיים הכל, מוביל את כל המציאות בעל כורחה אל תכליתה הטובה השלמה והנצחית.. כך שמוטב לנו לפקוח מעט את העיניים ולהקשיב אפילו טיפה..

האנושות זקוקה לדוגמא. עליה לראות קבוצת אנשים שמתחברים ומתייחסים זה אל זה כמשפחה, למרות שכרגע הם מפולגים באופן קיצוני (טרום בחירות זו דוגמא לכך..). עם ישראל בהיותו במקור אוסף של אנשים מתרבויות שונות מהווה דוגמית של האנושות, ומיועד לקיים את חובתו אליה. עליו להתאחד, להתחבר, לעשות תנועה קלה חיובית זה אל זה.. מעל ולמרות כל ההבדלים של תרבות, דעות, הבדלים מקצה אל קצה. אדרבא, העושר העצום של הדעות והשונות בתוך עם ישראל הוא שיהפוך את הנטייה הקלה לחיבור לכוח חיובי רב עוצמה, שישפיע על כל העולם לטוב. כל זאת משום שבשורשו עם ישראל נוסד על ידי אברהם אבינו על עיקרון של "על כל הפשעים תכסה אהבה", וכן "ואהבת לרעך כמוך". דווקא על רקע ריבוי המחלוקות והשנאה  שמציפה את ארצנו.. הנטייה החיובית הקלה שנעשה זה כלפי זה בתוך עם ישראל ובארצו תשפיע על יתר העמים באופן פלאי וברור.

לא רק שאין לנו מה להפסיד אם ננסה לעשות כך.. אלא בכך ננוע לכוון תכלית הבריאה ונרוויח מעל ומעבר כל דמיון. לקריאה נוספת על הפתרון לפי הקבלה לחצו כאן http://www.michaellaitman.com/he

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!