פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

פרויקטי בניה חדשים חדשים עם דירות ארבעה חדרים

דירות בתל אביב

העיר תל אביב נחשבת שנים לאחת מהערים הנחשקות ביותר בארץ, גם בתקופות בהן לא הייתה בועת נדלן, תל אביב תמיד נחשבה לאחת מיעדי הנדלן הנחשבות ביותר בארץ. אך עם הזמן ועם בועת הנדלן כמובן הפכה העיר תל אביב לאיזה שהוא חלום רחוק עבור משקיעים  וזוגות צעירים, ובטח אם אתם מחפשים אחר דירת ארבעה חדרים. אבל אם החלטתם לנסות את מזלכם וכן לחפש אחר דירה מהסוג הזה, במאמר הבא אנחנו ננסה לעשות לכם סדר בפרויקטי הבניה החדשים בתל אביב ושבחלק לא קטן מהם תמצאו גם דירות של ארבעה חדרים.

מחירים
עלות המחיה בעיר תל אביב נחשבת ליחסית גבוה משאר האזורים בארץ, לכן גם מחירי הנדלן יהיו בהתאמה, למרות זאת מומצע מחירי הנדלן בפרויקטים חדשיםף עומד כיום בין 2 וחצי מליון לחמש מליון ש"ח.
מחירים מהסוג הזה אומנם באמת גבוהים ביחס לשאר האזורים בארץ, אבל רוב הפרויקטים מהסוג הזה חדשים מהתשתית ולא תמא או הרחבה למיניהן, כך שהמחירים האלו יחסית נחשבים בגדר הנורמה עבור דירות למכירה בתל אביב 4 חדרים או 5 חדרים.

מקדמות ומיקום
כמובן שדירות ארבעה חדשים באחד הפרויקטים החדשים שעל קו החוף, יכולים להגיע גם למחירים של חמש ושש מליון שקל. אך לפרויקטים החדשים בלב העיר או בדרום, תוכלו למצוא פרויקטים שיתחילו בשתי מליון ואפילו פחות. המיקום כמובן משחק תפקיד במחיר ולא רק במיקום של בתי הקפה, כך יצא לכם שאם תרצו להתגמש במיקום הדירה,  תוכלו להגיע גם למחירים נמוכים משתיים וחצי מליון או שלוש.
תוכלו לצמצם עד כמה שאפשר את המחיר בכך שתקנו דירה בתחילת הפרויקט שלה, מכיוון שהנחות בפרויקטים מהסוג הזה יחד עם מקדמה, יכולים להגיע לא פעם לעד מאתיים אלף שקלים במצטבר.

סיכום
  חשוב לזכור שהעיר תל אביב עוברת תמיד שינוים וכמעט בכל האזורים שלה, כך שתוכלו למצוא פרויקטים חדשים עם ארבעה דירות כמעט בכל אזור בעיר, בטווחי מחירים כמו שציינו מעל. כך שאם החלום שלכם הוא למצוא דירת ארבעה חדרים בל אביב, תדעו שהחלום לא כל כך רחוק כמו שאתם מדמיינים.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!