פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

מהו הסוד ליחסים רומנטיים

היום יותר מכל זמן אחר בהיסטוריה האנושות מוטרדת  בכל מה שקשור לטיב ואיכות היחסים בין בני הזוג, כדי להבין  מה יכול לחזק ביניהם את הקשר ומה עלול לשבש את הקשר ביניהם  לטווח ארוך.
מחקר שנערך באוניברסיטת אינדיאנה טוען כי מה שמשפיע על משך היחסים הרומנטיים  ואיכות הקשר  הוא החברות  החזקה, ולא איכות יחסי המין. חברות חזקה – היא המפתח ליחסים רומנטיים ארוכי טווח, והיא הבסיס למערכת יחסים יציבה שמובילה ליחסים מלאי אהבה, ובנוסף לכך, גורמת לסיפוק מיני. התברר, שלאנשים שמנסים לספק את הצרכים או הרצונות האישיים דרך יחסים עם בן הזוג, יש פחות סיכוי להחזיק לטווח ארוך.
ידוע כי  תקשורת לקוייה בין בני זוג גורמת לרגשות שליליים, מתח, תחרות והתנצחות ביניהם  שיוצרות תחושה של חוסר ביטחון  מגבירה את החשדנות המרירות חוסר הסיפוק ואף מחמירות את המצב הבריאותי.
על פי גישה זו  כאשר בני  הזוג חושבים ומאמינים שאת האושר והסיפוק ניתן לקבל באמצעות הבן/ת זוג, הציפייה שלהם  תהיה מבן הזוג שימלא את החסך. לאורך זמן , הציפייה הזו הולכת ומתמוססת  כיוון שהיא בלתי  הגיונית. בן/ת הזוג "מתרוקנים" לאורך זמן, וכך מערכת היחסים הולכת ומשתבשת, כיוון שהמילוי האמיתי אינו  בציפייה לקבל….מבן הזוג , אלא בגישה הפוכה.
כאשר מערכת היחסים מבוססת על ערך החברות, לאורך זמן הולך ונרקם קשר מיוחד במינו שמבוסס על המחשבה "מה  אני יכול להעניק לבן/ת הזוג שלי, איך עוד אפשר  לי לגרום לו/ה שמחה, מה עוד יכול להפתיע אותו/ה ולגרום לו/ה אושר." או אז מערכת היחסים  הזו תוביל  גם ליחסים מלאי סיפוק הן  בהתנהלות היומיומית והן בסיפוק המיני.
ההקשבה – לצורך של בן הזוג, הרצון למלא את הצורך הזה ממקום  אמיתי, זהו הכלי הבסיסי שאותו שחכמת הקבלה  מבקשת  ללמד כדי להכשיר את בני הזוג לבנות מערכת יחסים רומנטית, ארוכת טווח המבוססת על  ערך החברות, שהתוצאה שלו  היא האהבה.
כאשר אנחנו ניזונים מסרטים של הוליבוד, שיוצרים אשליה על המסך, האכזבה וקוצר הרוח להשיג את האשלייה הזו בחיים עצמם, מביאים בסופו של דבר למחשבה שאין מקום להמשך בזוגיות הנוכחית…..ומתפתים לחפש את האהבה (שבסרטים) במקום אחר.
כאשר לומדים להתבונן על הערך האמיתי " ואהבת לרעך"..שהוא בבסיס מערכת היחסים, ויודעים שצריך להשקיע מחשבה ורצון אמיתי להסב נחת רוח לבן/ת הזוג , או אז  לומדים לחוות את הזוגיות האמיתית והרומנטית.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!