פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

הטיפים של מוצרי ים המלח לעור שלך

לא כדאי להשתמש במים רותחים או קרים מדי כדי לשטוף את הפנים שלך אלא במים פושרים ואז לנגב בעדינות עד שהעור יהיה יבש.

לא מומלץ לשהות זמן רב מדי באמבטיה או בסאונה או בכל מקום אחר עם הרבה אדים. אם העור מתחיל להתקמט ולהתכווצץ אז כנראה שהמחסום הטבעי שבעור נפגם ואתם פוגמים בבריאות של העור שלכם.

לא משנה מה תעשו – לא רצוי לשפשף את עור הפנים שלכם משום שהשפשוף גורם לקרעים קטנים בעור ולנזק מתמשך. תנהגו בכבוד ועדינות לעור שלכם וזיכרו שהמטרה שלכם היא להגן על העור שלכם.

לא רצוי להשתמש בכל תכשירי ניקוי עור הפנים שמייבשים את העור ומסירים ממנו שומנים. אל תשתמשו בסבונים רגילים המיועדים לגוף עבור עור הפנים, במקום זאת תשתמשו בתכשירים שמכילים מינרלים בריאים ושומרים על עורכם כמו מוצרי ים המלח.

באופן כללי כדאי לנקות את כל הארון הקוסמטי שלכם ולהיפטר מתכשירי טיפוח פנים שגורמים לכם נזק במקום תועלת כמו מרככים וקרמים שמכילים אלכוהל. אלכוהל הוא אחד החומרים הנוראיים ביותר מכיוון שהוא מייבש את העור ובמקרים רבים דווקא התכשירים בהם אתם משתמשים ברמה יומיומית הם אלו שגורמים לכם את הנזק הרב ביותר.

פילינג בפנים יכול לעזור אבל אם עושים זאת לעיתים תכופות מדי אפשר להביא לתוצאות לא רצויות. התדירות המומלצת עומדת על אחת לחודש או לחודשיים, אם הפילינג נעשה עם חומרים קשים ומלאכותיים אז לעיתים כדאי לעשות זאת אחת לשנה. במקרה הזה אפשר להמליץ על מסכות פנים של מוצרי ים המלח המכילים מינרלים טבעיים השומרים על העור ונעימים לשימוש. אך גם עם שימוש במוצרי ים המלח עדיין רצוי להשתמש תמיד בקרם שיזוף עם מקדם הגנה גבוה משום שחשיפה יומיומית לשמש ללא הגנה זו עלולה לגרום לנזק קבוע ובלתי הפיך לעור. במקרה של נזקי שמש אפילו מוצרי הקוסמטיקה המתקדמים ביותר יתקשו לעזור ולעיתים נדרשת פרוצדורה רפואית מתקדמת יותר אם מדובר בנזק אסתטי של ממש.

אם העור שלכם נוטה להפך לורדרד רצוי להימנע לחלוטין מחשיפה לשמש – תאמינו לי שהעור שלכם רק יודה לכם ובכלל כדאי להיות קשובים לעור ולבדוק מה גורם לו לגירוי או לאדמומיות. כמו בכל דבר בחיים אם תפנקו ותדאגו לעור שלכם הוא יחזיר לכם בגדול ואם תזניחו אותו אז תשלמו על כך בכאב פיזי או נפשי. כאן המקום להזכיר שוב את האיכויות של בוץ ים המלח ולאחל לכם מערכת יחסים איכותית וארוכת טווח עם העור שלכם.

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!