פורטל פיננסי: משכנתאות, הלוואות, השקעות ועוד

יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני
יואב אייבזון
יואב אייבזון
Read More
"יואב התותח!! בהשוואה לחברים שלי שהמשכנתא עלתה אצלם באזור ה1,200 1,300, אצלנו עלה ב700 שח." דור עפרוני

אודות אנלייט אנרגיה

מגמה הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות היא ייצור אנרגיה ירוקה, אנו יכולים לראות זאת החל מתשומת הלב הרבה שהנושא מקבל דרך התקשורת ועד למוסדות המקומיים והבינלאומיים אבל בעיקר מריבוי חברות האנרגיה השונות שהופיעו בעשורים האחרונים. חברות אלו כוללות בתוכן חברות חדשות וגם חברות וותיקות כמו "אלקטרה", "קבוצת דוראל" ועוד. אך מבין כל אותן חברות נוסדה בשנת 2008 חברת "אונלייט" המתמחה במגוון רחב של פרויקטים ירוקים שונים, החברה שגם נסחרת  בבורסה החל משנת 2008 רשומה גם באיגוד החברות לאנרגיה ירוקה בישראל ואת מגוון הפרויקטים שלה ניתן למצוא החל מאזור הדרום בישראל ועד למדינות כמו ספרד, הונגריה, הולנד ועוד מדינות ביבשת אירופה.

אונלייט אנרגיה בדרום ובצפון

אונלייט אנרגיה הינה חברת אנרגיה ישראלית אשר אמונה על ביצוע פרויקטים ירוקים רבים, החל מיזמות, גיוס כספים וניהול פרויקטים ועד להקמה ותפעול של פרויקטים ברמה המקומית והבינלאומית. בישראל אונלייט אנרגיה הטביעה את החותם שלה ב2 אזורים משמעותיים, כאשר הראשון מבניהם הוא הקמה של חוות רוח בעמק הבכא. פרויקט זה החל לרקום עור וגידים עוד בשנת 2013 כאשר החברה קנתה את זכויות הפרויקט באזור, בדצמבר 2020 אושרה הקמה של כ4 טורבינות באזור וכבר באותה השנה הוקמו טורבינות ראשונות. יחד עם פרויקט זה בשנת 2013 קיבלה החברה אישור להקמה של חווה סולרית סולרית באזור הנגב, ולשם כך הוקם מתקן "חלוציות" המספק 55 מגוואט.

אונלייט בעולם

רוח האנרגיה הירוקה נושבת כבר מספר שנים ברחבי העולם, כך עולה שכ70% מתחנות הכוח שהוקמו ברחבי אירופה הינן מבוססות על אנרגיה ירוקה ומתחדשת. חברת אונלייט אנרגיה הצליחה להכות שורשים גם באזורים שונים ברחבי העולם, כאשר באיטליה היא אמונה על הקמת תחנה סולרית שתספק כ200 מגווה וואט, באירלנד הוקמו טורבינות המניבות כ13.6 מגאה וואט ובעוד מדינות. החברה הוציאה לפועל מעל ל150 פרויקטים שונים של אנרגיה ירוקה, מה שיכול ללמד גם על היכולת המוביליות של החבה לבצע מספר פרויקטים במקביל ובפריסה כלל עולמית. כל אלו לא חמקו מעיניהם של חברות אנרגיה גדולות וביוני 2021 נרכשו כ90%  מהחברה על ידי החברה האמריקאית "קלינריה".  

שתפו את הפוסט

חיפוש

יואב אייבזון

יועץ משכנתאות ותיק וחבר התאחדות יועצי המשכנתאות ומסייע למשפחות רבות בתחום הפיננסי מקצה לקצה

עוד על משכנתאות, הלוואות והשקעות...

Start typing to see posts you are looking for.
× לייעוץ פיננסי, עם יואב, שיחסוך לך המון כסף!